marți, 31 martie 2009

Vara asta am sa caalaaatoreeesc

Daca dragoste nu e atunci umplem timpul cu calatorii.Dar nu ca pana acum doar ca sa vad lumea.Nuuu...acum am un scop:sa vad cat mai multe concerte.Dar si alte chestii...
19 aprilie Paste la cabana la munte cu gasca lui Fodor
1 mai la Vama-desi nu o arat mi-e un dor de Vama de mor.Fara ea n-o sa mai aiba acelasi farmec dar...
16 mai DEPECHE MODE
10-15 iulie Cluj repetitii filmate pentru sezonul 3 Stand Up Cafe la HBO
20-22 iulie concert U2 la Amsterdam cu Boby,Beiu si Chirila
23 iulie ziua mea la mare
3-6 august filmari la Cluj
7 aug-4 sept America.Putin desert,putin LA cu vizionat stand up,putin Vegas,putin Mexic...
4-7 sept Paris concert Coldplay cu gasca mare
Intre timp aproape in fiecare zi cate un show de stand up ori la Deko,ori la Urban,ori la Switch,ori la Cabaret.
Poate astea o sa ma faca fericit dar niciodata mai fericit ca zambetul ei dimineata.

2 comentarii:

Inlove spunea...

...aaaaah te invidiez pentru ca ii vei vedea/auzi pe cei de la U2 si mai ales pentru Coldplay...eu, din pacate voi merge doar la cele din tara...incepand cu depeche mode...:)

Nicole spunea...

final intens! poate ne vedem la Paris, daca e asa mare gasca :) pup