luni, 20 aprilie 2009

Suflet pe by-pass

Am sufletul ramas pe by-pas in urma unui teribil accident sentimental.Am crezut ca numai eu sunt asa pana am inceput sa privesc in jurul meu si am descoperit ca salonul "Suflete by-pass" e plin.Unii sunt internati de 3 ani,altii cred ca un leac thailandez face minuni,altii pur si simplu nu mai cred in minuni.Poti sa traiesti cu sufletul pe by-pass toata viata:muncesti,bei,mananci,muncesti,mananci,bei...Un singur lucru nu poti.Nu poti sa mai iubesti.Cand ai sufletul pe by-pass un singur lucru te poate ajuta:iubirea adevarata.Dar inca nu s-a descoperit metoda stiintifica prin care sa se verifice daca o iubire e doar o iubire sau cea adevarata.Diferenta dintre ele e ca o iubire oarecare e prea slaba ca sa te scoate din by-pass pe cand cea adevarata poate.Riscul este insa foarte mare pentru ca sufletul e inca fragil si se poate rupe.Recomandarea medicilor este sa mergem pe by-pass toata viata daca se poate.Si se poate...

2 comentarii:

Luana spunea...

esti cam sincer! nu crezi? s`ar putea sa nu mai fie nevoie de by-pass daca nu te gandesti toata ziua la accidentul sentimental! si....nu ai nevoie de o iubire adevarata sa te scoata din by-pass...ci de putin optimism si mici "iubiri" care sa te faca sa uiti!

Expressionist Doll spunea...

When everything's meant to be broken, yeah, you bleed just to know you're alive.