vineri, 8 august 2008

Azi am fost in CHINA

Dimineata am fost la DRAGONUL ROSU in prospectie.Am cautat alimente pentru mancarea chinezeasca-stiti si voi toate cele cunoscute cu care am crescut-ghimbir,ciupeci urechi de lemn,bambus si alte chestii.
M-am simtit exact ca in CHINA pentru ca pe nici un ambalaj nu scrie in nici o alta limba decat in mandarina-cred-si nimeni din magazin nu vorbeste alta limba in afara de -ati ghicit-mandarina.
Am cumparat ce mi-a soptit instinctul.Stati linistiti asa cumpara si cei de la restaurantele chinezesti.De ce credeti ca se cheama puiul ala in 5-7 culori?Pai cum sa-i zica?Pui incert?Poate stii tu ce e sosul asta?Sau puiul cu aroma de peste de ce credeti ca are aroma de peste?De unde?
Apoi deschiderea JOCURILOR OLIMPICE.
WOW!!!China cred ca a ramas pentru o ora fara leduri,puscariasi si casti pentru sincron.IMPRESIONAT!!!
Nu am avut cum sa nu-mi aduc aminte de vremurile cand eram pionier si defilam.Fara leduri.
Ca sa inchei ziua mea in CHINA am gatit.Nu paste,nu pizza ci chinezarii-CHICKEN IN OISTER SOUCE si THAI GARLIC CHICKEN.
Sa le dea Dumnezeu sanatate pentru retete.
SI BATERII PENTRU LEDURI!!!

Niciun comentariu: