luni, 11 august 2008

GUITAR HERO -my hero

Aseara am jucat cu fratiorii un joc incredibil pe XBOX 360-Guitar Hero.
La inceput pare un joc de copii dar e o combinatie frumoasa intre joc,ritm si cunostinte muzicale.
Singura problema pe care o vad eu in calea divinizarii acestui joc si de copii din ziua de azi e muzica.
Pentru generatia EMO cred ca e un sacrilegiu ca o piesa sa aiba voce,strofe,structuri sau solo de chitara.
Banuiesc ca pentru "pustanii" de 30 de ani care au crescut cu METALLICA,AC/DC,IRON MAIDEN si restul fomatiilor ale caror nume ni le scriam cu pixul pe orice petec de jeans e JOCUL.
Iti aduci aminte de matura cu care cantam de nebuni prin sufragerie cat timp erau parintii la munca.Mi-am adus aminte cum incercam sa-l conving pe finul meu meloman ca muzica adevarata,muzica grea e metalul.
Din pacate cand copii se vor plictisi si vanzarile vor scadea banuiesc ca le vor da in loc de chitara o orga de lumini si o sa faca special edition EMO HERO.
Bonus vor primi cateva panze sa acopere oglinzile ca sa nu se vada cand danseaza.

Niciun comentariu: