sâmbătă, 28 februarie 2009

Blestem sau minune?

Viata mea a fost si este marcata de magicul"daca".
Daca aseara mergeam la deko cum mi-am propus?Daca nu ma intorceam sa iau masina ca sa merg sa vad meciul?Daca la Sushi lasam masina si beam ceva?Daca parcam in alta parte?Daca n-o lasam in parcare?Daca tiganul beat care facea drifting cu o masina fara acte nu ma nimerea la 4 dimineata cu 150 la ora?Daca trecea pe langa mine?Daca nu schimba locurile cu tarfa care are acum dosar penal?Daca nu filmau astia la Observator?Daca...daca...daca...
Ce trebuie sa se intample nu ai cum sa opresti sau sa schimbi.
Si totusi....Daca nu-mi mai pun atatea intrebari si iau totul asa cum e?
Nu stiu daca sa fiu trist si furios ca un cretin mi-a facut masina praf in parcare sau daca sa fiu fericit ca apucasem sa ma dau jos din ea...

2 comentarii:

Victor Vurtejanu spunea...

oaaaa ce veste trista, ceea cu masina. si ce faina era...si cata munca... Insa totul paleste Dane, fata de bucuria ca esti in viata. Sanatos. Si iaca poti chiar sa zambesti despre asta. Curaj! E de bine...dupa mine. Victor

Criss spunea...

Sa fii un pic nervos d s fii mai mult fericit ca esti ok tu si ai apucat sa te dai jos din masina :) take care!