vineri, 13 februarie 2009

Unde dragoste nu e facem rost

In minunata luna a iubirii in loc de dragoste am parte de munca.
Luni 16 feb. am un show in Brasov la Tequila Bowling unde am fost rugat sa vorbesc despre iubire.Hahaha.O sa vorbesc despre iubire in toate felurile mai ales ca abia s-a consumat Valentine's Day.As vrea sa rog fetele care vin la show sa vina si cu cadourile primite dar probabil ca atatea inimioare rosii cu I LOVE U nu incap nici macar acolo.
Marti,miercuri si joi ma duc la Cluj unde am repetitiile filmate pentru Stand Up Cafe la HBO.
Duminica 22 feb va astept la DEKO pe str.Smardan la STAND UP AND SING show-ul cu chitara unde probabil printre canticele o sa vorbesc si despre DRAGOBETE si iar despre dragoste in toate felurile.
Ca de obicei marti 24 feb ma gasiti la URBAN iar miercuri 25 la SWITCH unde am STAND UP FOR LOVE adica un fel de "ofer buna dispozitie si primesc dragostea voastra"
Pentru detalii gen ora de incepere,rezervari de mese si alte amanunte sunati-ma sau gugaliti si voi putin.

Niciun comentariu: