marți, 14 octombrie 2008

112

112 apel de urgenta.URGENTA.am asteptat 4 ore salvarea noaptea trecuta.am zis ca asa e mai bine sa chem salvarea si sa nu ma internez.stiu ca aveam niste banale pietre la rinichi dar in astea 4 ore m-am urcat pe pereti de durere.cand a venit doctorul mi-am dat seama de ce intarzie salvarea.mi-a exlicat in 45 de minute de cate tipuri sunt pietrele la rinichi,ce trebuie sa beau,cum trebuie sa respir...greu de tot.ar trebui sa fie ca la taxi.sa suni si aia sa-ti spuna ca nu are masina si sa suni si tu ca omul la BGS sau la PULS poate ai sanse mai mari sa vina mai repede.daca e o piatra mare si reusesc s-o recuperez mi-o pun intr-un inel sa-mi aminteasca de noaptea asta.

Un comentariu:

Andra spunea...

Dom'le, ai putea incerca sa elimini piatra prin spargerea ei, initial, cu ultrasunete. E ceva mai usor de eliminat si in plus nici nu te mai taie. Acuma nu stiu exact care e problema la tine, zic si eu din experientele proprii, c-am trait si eu una d-asta!

Starule, multa sanatate si... noroc! *hug*