luni, 6 octombrie 2008

Stand Up weekend

Vineri am avut la Brasov in King's Pub unde a fost exact cum trebuia sa fie.Prieteni vechi,lume multa si buna,oameni curiosi nu furiosi,deschisi si pozitivi.Dimineata m-a prins la Nicoli la o pizza rulata si un pahar cu vin.Aaa...si discutii lungi si frumoase.
Luni venea Deko in Tequila si imi parea rau ca nu raman ca sa-i vad si pe ei asa ca sambata seara daca tot m-am intors in Bucuresti l-am luat pe Boby de-o aripa si am fost la Deko.Era Trupa Cealalta si din 3 erau doar 2.Din pacate pentru ei publicul a taxat asta.Pacat.
Am zis sa vad si trupa de baza asa ca aseara am fost la Deko.Iar.Am vorbit cu Teo si Vio pana pe la 1 dimineata.Ideea e ca suntem pe aceeasi lungime de unda si avem toti cam acelasi profil.Imi plac oamenii cu care ai ce sa vorbesti si care au ce sa invete unii de la altii.
Marti am eu la Urban Cafe unde probabil o sa vina ei iar miercuri ma duc la ei la improvizatie dupa care mergem la petrecerea din Twice.
In timp ce scriam mi-am dat seama ca stand up-ul mi-a devenit un mod de viata.Asta e viata mea.
Stand up weekend?Nu.Stand up life.

2 comentarii:

deyu spunea...

Nu a fost foarte cald in King's pub? Au mai rezolvat problema cu caldura excesiva?:D sa stiu si eu daca mai merg pe acolo sau ba:-"

Dan Badea spunea...

a fost cald pentru ca a fost multa lume.eu prefer sa fie cald si atmosfera decat sa fluiere vantul