luni, 27 octombrie 2008

Stand Up Cafe la HBO

Cum vi s-a parut?

10 comentarii:

Unknown spunea...

foarte tare :)

Unknown spunea...

intr-adevar... acesta este unul din show-urile de televiziune la care m-as uita non stop... ar fi fain daca ar fi mai multe si mai des nu doar "in ultima sambata a fiecarei luni" sa fiu nevoit sa stau cu calendaru in mana ca o femeie cand ii vine ciclul ca sa ma pot uita la acest show :)

Dan Badea spunea...

premiera e in ultima sambata.ei o sa-l tot difuzeze asa cum fac si cu filmele.o sa aflu programul si o sa-l scriu pe blog.ma bucur ca ti-a placut

Unknown spunea...

ar fi perfect daca ai face treaba asta. Ce am uitat eu sa te intreb este daca vei mai continua seria Stand-up de pe trilulilu si bineinteles cand se va intampla asta?

Dan Badea spunea...

din pacate nu mai am cum.am semnat cu HBO si am exclusivitate cu ei pe tot ce inseamna media

Unknown spunea...

Si mie mi-a placut foarte mult. Cand am auzit pt prima oara de show am fost sceptica dar pot sa spun ca am ras cu pofta si ca astept cu nerabdare urmatoarele episoade!

Ally spunea...

Felicitari! am ras de se intrebau ai mei ce am patit . Mi-as dori f mult sa fiu in sala la showul de la Hbo. ma poti ajuta cu o informatie pls ? Party`ul de la Kings BV a fost mortal. ;)

Tivadar Emanuel spunea...

am ras de m-am prapadit la show-ul de pe HBO :)
sunteti geniali

Ela spunea...

Pana aseara,cand am vazut prima data show-ul,am zis ca e ceva nespectaculos. Dar aseara am ras ca niciodata. E foarte tare! Felicitari!

Rizea Narcis spunea...

Stand-up-ul e intr-adevar cel mai bun mod de a face haz de necaz. La o proba artistica la un concurs in vara asta am ales stand-up si e uimitor sa vezi cum 70 de oameni rad ca niste copii. Si cea mai buna parte a acestei forme de comedie e ca "nu rad de tine" ci impreuna cu tine de ..."ceva" . As vrea sa iti trimit textul pe care l-am creat pentru acea proba(am luat premiul 1 appo :P) si tinand cont ca e despre politicieni ar prinde bine in contextul actual (cam 8-10 minute de sustinere continua)