vineri, 16 mai 2008

50 de bani

Cumparaturile la hypermarket au ajuns sa ne arate cam care e statutul social al oamenilor.Noi ca locuitori ai minunatei tari numita Romania am crescut,ne-am facut mari.
Mai tineti minte cumparaturile de la boutique?Ala mic din colt care apoi s-a facut minimarket si dupa ceva timp libraria de langa a dat faliment si micul magazin s-a extins devenind supermarket?
Acum am ajuns la hyper pentru ca super nu mai era destul pentru romanii dependenti de cumparaturi.
Dar tot pentru ca suntem romani nu obisnuiam sa ducem carucioarele la locul lor si le lasam in parcare.
Solutia-50 de bani.O moneda pe care nimeni nu o mai baga in seama si pe care multi dintre noi n-o mai avem prin buzunar este singura ta sansa ca sa iei un carucior.
"Nu aveti cumva sa-mi schimbati ....?"-cred ca erau 6-8 persoane incercand sa gaseasca o moneda de 50 de bani pentru ca dai cu tunul si nu are nimeni din hypermarket sa-ti schimbe.
AM GASIT,AM GASIT....fericire maxima.Hai la cumparaturi dar inainte hai sa intram putin in petshop.Stau in cumpana.Nu e voie cu caruciorul inauntru.Il las afara increzator.Ce credeti?Cand am iesit caruciorul nu mai era.Pentru ca suntem in ROMANIA.
Resemnati mergem spre parcare.Hai sa mai pierdem o jumatate de ora din viata cautand 50 de bani.
ROMANIA- tara de 50 de bani.

2 comentarii:

Andreea M spunea...

Stiu cum e si pe mine ma enerveaza da pana la urma e o treaba ingenioasa (si nu mai trebuie sa plateasca inca un angajat ca sa adune carucioara :)) )

Nicole spunea...

si aici e la fel, doar ca e cu 1€ :) problema la noi e ca vrem sa schimbam unele mentalitati prin mimetism (vezi tarile civilizate)...dar din pacate nu calculam situatii de genu' "am iesit si caruciorul nu mai era acolo" :)) (a se citi Furt)...incredibil...dar adevarat :|