sâmbătă, 3 mai 2008

Dulceata de trandafiri

O singura decizie iti poate schimba ziua.O simpla decizie.Esti la cumparaturi si umplii cosul ca un robot cu tot ce crezi ca-ti trebuie si cu tot ce stii ca-ti place.

Treci nepasator si grabit pe langa o multime de alte minunatii care asteapta mana ta salvatoare sa le scoata din rutina raftului.Dar tu nu le vezi.

Ai nevoie de ea.Jumatatea ta,lumina vietii tale,singura persoana care printr-un singur moft iti poate schimba ziua si care printr-un singur gest iti poate schimba viata.

"Uite ce am gasit!Dulceata de trandafiri!"

Pui resemnat borcanul in cos si pleci spre casa.Ea lasa toate plasele si se repede in mijlocul patului cu o lingurita si mica ei bijuterie facuta din mii si mii de petale.Mi-a intins mie primul.Am luat prima gura cu neatentie dar imediat mi-a explodat sufletul de fericire.

Toata stiinta stramosilor nostri care faceau asemenea delicateturi si le sorbeau in dupa-amieze fierbinti m-a lovit in moalele capului.

Daca aveti o zi comuna luati o gura de dulceata de trandafiri si va deveni cea mai frumoasa zi din viata voastra.

E si un mic secret:trebuie servita numai in mijlocul patului in zile ploioase si numai cu lingurita ei.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Si lingurita cu lingurita de iubesc mai mult si mai mult...si dulceata nu se termina niciodata, e ca si cu minunile...ti le iei de pe rafuri, mi-e pofta de tine, linistit, fericit,mereu surprins langa mine...

Victor Vurtejanu spunea...

Si Dumnezeu a ingaduit ca voi sa va intalniti!
Apoi, Ea sa cunoasca misterul Rozelor!
Sunt inca multe bucurii ce ne asteapta!
Cu Dragoste, Credinta si Nadejde!
--------------------------------

PS...gata,gata sa zic "Inainte.Tot Inainte" ca fost pioner tembel ce am fost...:))

Nicole spunea...

sa zica cineva ca iubirea nu e frumoasa..."doi pe o bicicleta" ;) nice..