sâmbătă, 17 mai 2008

KYLIE-mult glamour pentru nimic

Oare am stat eu prea departe?Oare nu sunt fan si de-asta?
Am vazut multe concerte si uneori sunt mai atent la detaliile tehnice decat sa ma las furat de show.
KYLIE a rezistat atatia ani pentru ca e talentata,frumoasa si are si acel ceva care se simtea pana in ultimul rand al stadionului.O anumita gratie si senzualitate continuta,asumata care o facea sa para o mica zana.
M-am simtit mic pentru ca mi-am dat seama vazand-o pe KYLIE in concert pe cine incearca sa imite CORINA.Mi s-a parut din nou ca spectacolul n-a fost complet ca a venit cu varianta mai ieftina pentru saraci asa cum au venit si altii.
E ciudat sa aflii ca traiesti intr-o tara care nu poate asigura curent bun pentru un show decat daca uneste cateva centrale dar nu ma mir-am patit-o si eu.
In rest:lumini,leduri,costume,coregrafie,playback,semi-playback,band saracacios dar care cand avea ocazia suna bine.
In concluzie, a fost mai bine ca la un show CORINA sau ANA LESKO.

Niciun comentariu: