vineri, 23 mai 2008

LA MULTI ANI!!!

Avem un an.
Un an de vis.
Anul in care am schimbat multe.
Anul in care am schimbat tot.
Anul in care m-am schimbat.
Anul in care am inteles ce inseamna sa iubesti cu adevarat.
Anul in care am vazut ce poate face iubirea din oameni.
Anul in care am inteles pentru cine trebuie sa lupt.
Anul in care am inteles pe cine trebuie sa apar.
Anul in care am inteles ce inseamna sa fi liber in doi.
Anul in care am simtit cum e sa nu mai vrei sa-ti apartii.
Anul in care am devenit barbat.
Anul in care am trait pentru toti anii in care am crezut ca asta e tot ce poate sa-mi ofere viata.
Anul in care am vazut cum vor fi urmatorii ani.
Anul in care mi-am dat seama langa cine o sa imbatranesc frumos.
Anul in care declar:
PIERDUT AIUREA MULTI ANI DIN VIATA.II DECLAR NULI.

4 comentarii:

julia spunea...

multi inainte si felicitari, cum i-am spus si ei =)

Nicole spunea...

nu mi-am imaginat niciodata sa te vad in ipostaza asta :) staru' pe care il stiam inainte era...2 funny ca sa il pot vedea indragostit...oricum, frumos, din ce in ce mai frumos..poate cel mai frumos :) bravo!

Adriana spunea...

Sunteti doi frumusei impreuna! M-a emotionat ceea ce ai scris tu acolo, foarte frumos! Felicitari si La Multi Ani!

Bianca Linta spunea...

Ce frumos! Asa "patesc" oamenii buni si prietenosi! Si bine-ai-o "patit-o" si tu! La Multi Ani voua