duminică, 11 mai 2008

WOODY?VERY COOL,BRO...

Cand esti celebru si bogat se vede.Nu ca la noi,la romani.La noi celebru si bogat inseamna sa epatezi astfel incat toata lumea sa vada asta.La un om intr-adevar talentat,celebru si bogat se vede un singur lucru-relaxarea.
Relaxarea apare numai atunci cand stii bine cine esti dar mai ales cand ceilalti stiu cine esti si se poarta ca atare.
Relaxarea iti da putere.Tu nu trebuie sa mai arati nimic,nu mai trebuie sa demonstrezi nimic.
Trebuie sa fii tu.Cred ca e cel mai frumos sentiment din lume.Sa fii tu relaxat si sa lasi pe ceilalti sa se streseze in jurul tau.
Aseara am fost la o petrecere foarte tare.Si am stat la cea mai tare masa.Asta pentru ca avem cei mai tari prieteni-pardon.Cei mai buni prieteni.
Cand ne-am asezat la masa ni s-a spus ca mai tarziu o sa ne inghesuim putin pentru ca mai trebuie sa mai vina cineva dar ca surpriza sa fie mare de tot nu ni s-a spus cine o sa vina.
Povestea detaliata a serii in care am stat la aceeasi masa cu WOODY HARRELSON si cum i-a facut el cu ochiul iubitei mele o aflati de pe blogul ei-http://anamaria-georgescu.ro/.
Si nu,nu m-a deranjat.Oricine altcineva facea asta cred ca luam foc dar lui ce era sa-i fac?Sa-l scot afara ca baietii si sa-i spun"bro you are so cool"?Am luat-o ca pe un compliment.
Despre altceva vreau sa vorbesc-despre RELAXARE.Despre constiinta valorii si despre artistul din om.Si daca nu stiam cine e tot iesea in evidenta pentru ca intr-un club de fite unde aveam dress code-jeans si t-shirt noi romanii am venit imbracati tot ca la nunta iar el a venit imbracat asa cum se simtea bine.
Mi-a placut relaxarea pe care o are omul care stie cine e.Toti se purtau ca si cu un ou iar el era singurul care se purta normal.Desi as fi vrut o poza cu el m-am gandit ca imi doream asta mai mult ca dovada ca tot ce spun acum e adevarat si daca tot stateam la aceeasi masa am ales sa raman cu amintirea acestei intalniri in suflet.
Un singur gest mi-a aratat ce inseamna sa ajungi sa te porti normal cand toata lumea din jurul tau se poarta ciudat-cum statea el la masa cineva a dat din greseala peste o sticla de cola.WOODY a fost singurul care a reactionat desi era in capatul celelalt al mesei si nu curgea pe el.S-a intins peste masa foarte repede si a redresat sticla ca nu cumva sa murdaresca pantofii cuiva.Un gest de om normal.
El a fost singurul care a vazut asta pentru ca era singurul de la masa care nu se uita la el,caruia nu-i pasa ca sta cu el la masa si care era relaxat.
Atunci cand intr-adevar esti cineva si toata lumea stie asta poti in sfarsit sa te relaxezi si sa fii om.

Un comentariu:

Victor Vurtejanu spunea...

Ce treaba faina! curand vedem cati dintre noi au ramas oameni...30 Mai